Hemma hos mig!

Nyheter hemma hos mig!

En fågelbur som jag satt blockljus och en liten grön växt i!
Ett fynd från ellos.se!
Kostar knappt några pengar alls om man jämför med shabby-butiker där dom kan kosta 500-700:-
Den är super fin!


Änglas nattduksbord e´på plats.
Blev inspirerad av färgen och ville ha in lite mer av den i barnens sovrum.
(Ja, vi har en sovkammare till alla barnen där dom sover just nu. Vi måste bygga ut innan dom kan få varsitt.)



Så jag köpte ett par väldigt turkosa gardiner på Åhléns!
Köpte fina vimplar i lite andra färger som pricken över i:et ;)



På senare har jag blivit så förtjust i ugglor..


Även dessa köpte jag på tradera för en billig peng...

Ser ni att det är Ängla, Älvin & Vilda?
;)

Kommentarer
Postat av: Sandras Värld

Superfint!! kram

2012-03-05 @ 09:56:06
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0