Mästerkatten!




Vips så var helgen över. Jag har förvissa arbetat Lördag, men i dag har jag varit ledig.
Vi bestämde i morse att vi skulle gå på bio hela familjen.
Jag ska villigt erkänna att vi sällan gör sådana saker tilsammans hela familjen.
Vi är urdåliga på det faktiskt.
Vi gör det, uppdelat men sällan som hel familj.
Sedan har jag ju snälla svärföräldrar som tar med barnen på allt möjligt!
Jag tror det hela bottnar i att vi ofta jobbar helger.
Det är få helgdagar som vi är lediga tillsammans.
Men i mitt inre sinne har jag nu bestämt mig för att vi minst en Söndag i månaden ska göra ngt skoj ihop hela familjen. Men det kostar!
500:- för hela familjen att se Mästerkatten i Stövlarna. Då har jag inte ens räknat in popcornen & drickan!
Ja, dom säger ju att det kostar att ligga på topp!!

Kommentarer
Postat av: milo

ja du har rätt, det kostar att ligga på topp. Då är du o Emil förskonade med jobb, tänk på de som är arbetslösa och ensamstående.....Det är billigare att hyra film o mysa hemma, tyvärr....

2012-03-05 @ 16:10:04
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: Zara

Ja, är ju uppvuxen med en ensamstående mamma. Så jag vet hur det är. Därför vill jag kunna göra sådana saker med mina barn, eftersom vi kan. Men det behöver givetvis inte vara bio varje gång man ska göra ngt tillsammans hela familjen... Finns ju andra saker som är skoj :).. 500:- är mycket pengar!!

2012-03-05 @ 21:14:50
Postat av: Therése

"det kostar att ligga på topp".. hmmm... det måste vara därför jag alltid är pank!

2012-03-05 @ 21:25:14
Postat av: Therése

Träffade Vilda & Älvin på gården idag och frågade om de hade varit på bio. Wow vilken utläggning ag fick av Älvin :)

Han berättade om katten, och nån häst och nån kyckling... Vilda verkade tycka det viktigaste var popcornen, en tjej i min smak!

2012-03-06 @ 17:19:06
Postat av: milo

Ja menar att det kvittar om man är två eller ensam, allt som man ska göra kostar.....En familj på badhuset är ju rena rama rånet med bad o fika. Eller ta en fika på stan, nästan så man får ta banklån,ha, lite skoj men det ligger mycket i det....

2012-03-06 @ 19:45:02
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!

Har för mig att du skulle testa på någon laser sak för att få bort överflödigt fett? Hade velat veta hur det gick eftersom jag antar det var i lipo du testat och jag nu funderar på att testa! Förövrigt tack för en bra blogg, alltid kul å läsa när du uppdaterar! Kram på dig

2012-03-11 @ 08:49:58
Postat av: Zara

Anna: Ja jag har ju testat det. Ska på min sista efterkoll om ngn vecka. Sedan ska jag skriva mer om det.. :)

2012-03-11 @ 21:56:35
Postat av: Anna

Spännande, ser fram emot en recension så jag vet om det är värt att lägga pengar på det eller inte!

2012-03-12 @ 20:21:40
Postat av: zara

Men vad menar du med "att det var i lipo"? Fattar inte vad det betyder men kanske i trög ;)

Jag har återbesök nästa vecka såg jag idag.. Så efter det blir det..

2012-03-12 @ 21:04:43
Postat av: Anna

Klart du inte är trög Zara, förmodligen jag som är det! Googlade runt och såg att det fanns något som heter ilipo när man gör fettreducering/tajtar upp huden med laser men jag kanske missuppfattat helt vad du gjort?

2012-03-13 @ 13:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0