Träning & Fantomen!

Shit alltså, jag har aldrig varit så taggad till att träna som jag är nu!
Jag hoppas ju givetvis på resultat oxå ;).
Det är precis som jag kommit över en spärr. Förr kunde jag inte ens springa 10 min innan jag gav upp.
Nu har jag lärt mig att komma över "andra andningen" och därefter känns som jag kan löpa hur länge som helst.
Men när bandet stannar är jag ju givetvis helt slut!
Så härlig känsla!
Jag fösöker varva kondition med styrka.

Förra veckan kom jag i väg till gymmet 4 ggr, det kommer att bli mindre denna vecka.
Allt beror ju på hur jag arbetar.
Men som ikväll tog jag fram min boll & matta och körde mage.
Så då blev det lite tränat av det ändå.

Från det ena till det andra!
I dag har Peter Jöback premiär i London som Phantom of the Opera!
I April åker jag, Emil & Ängla dit för att kolla in honom!
Ska bli så roligt!!
Önskar honom all lycka ikväll!!


Peter skakar hand med Webber :). Stort!


Kommentarer
Postat av: Annika

Bra jobbat Zara!!

2012-03-19 @ 22:00:00
URL: http://avantgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0