Fynd från Ullis!

Till Mig:

En söt liten blus/kofta


En ljusgrå tunika


Svart poncho med fransar


En beige poncho! Perfekta att slänga över sommarklänningarna!

Eftersom jag är så dukig på att jogga nu förtiden köpte jag mig även ett par träningsbyxor!
Resan idag var ju tänkt att inhandla vissa saker till bröllopet, samt de nödvändiga sakerna till barnen.
Oops!! Hur kunde dessa plagg då slinka med ;)?
Typiskt mig!
Men det är ju så billigt.
Sållade bort mycket ska ni veta.


Till familjen:

En fin liten väska till Vilda.
Älvins Spidermandräkt har ni redan sett ;).
Ängla fick en film.
Sedan köpte jag en del uteleksaker som vi redan hunnit prova.


Till min blivande man.
T-shirt, skylt, hårdrockskalsonger i fina burkar.



Till Ängla hittade jag några fina klänningar.
Fick blunda för många, det fanns mycket fint till stora flickgruppen.
Denna kunde jag inte motstå. Den är inte lika stark i färgerna i verkligeheten utan mer vintage..

Sedan blev det solskyddsdräkter, badrockar, några tröjor, keps..
Sollotion, lampor, konstorsmaterial...


Till bröllopet:

Fina askar till dekoration


En fin kanna med silverdetaljer


Doftljus till toan (köpte jag dock i Shabby buiken över gatan)


Diverse grejor...



Underbart söta sjalar till flickorna. Samma färg som tärnornas klänningar

+ en massa ljus...

På vägen hem stannade vi på en loppis eftersom det är vissa saker vi fattas.
Hittade det vi sökte + denna underbara gamla hink som genast fick agera kruka till min favorit blomma!
Tänk så glad man kan bli av en hink ;)





Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka fina saker du hittat!

Hade de mkt solkrämer?

Bra märken och inte bara uddamärken? Vet du priser?;-)

Önskar er stort lycka till med bröllopet!!

Mvh Jenny

2012-05-14 @ 08:40:57
Postat av: Zara

Dom hade alla kända normalpris krämer!! Tror jag gav 89:-för faktor 30 & 50.

2012-05-14 @ 08:53:04
Postat av: Amanda

Åh va fina saker du hittat! :) Vilken tur att du fick åka dit trots allt... ;) Bröllopet kommer bli världens vackraste! Kram <3

2012-05-15 @ 00:09:48
Postat av: Annika

Åh vad fint! Nu vill jag ju upp igen :)

2012-05-16 @ 19:15:49
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Carina Persson

Har du hunnit fixa tygpåsar/organzapåsar till riskornen? Jag har massor med sådana annars eftersom jag lägger smycken i sådana till alla som beställer. Hör av dig om du vill ha/behöver.



Kram



Carina och barnen

2012-05-17 @ 00:51:46
URL: http://carinasvra.blogspot.com
Postat av: Carina Persson

Läste nu att du har skaffat sådana påsar redan. Så du kan ta bort min kommentar :-)

2012-05-17 @ 00:54:33
URL: http://carinasvra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0