Magsjuka in da house & lite blommor!

I dag var det tänkt att vi på min lediga dag skulle åka ned till Stehag hela familjen och beställa blommor till bröllopet.
I stället vaknade vi av att Älvin satte sig upp, kupade händerna under munnen och var på väg att kräkas!
MAGSJUKA!
Går som en löpeld på deras avdelning.
HAr härjat ett tag både i skolan & dagis, trodde vi hade klarat oss.. Men ack nej.
Kände ändå att jag var tvungen att åka ned, så jag tog tåget ner själv..
Varje ledig dag är inplanerad med bröllopsbestyr, så det kändes viktigt.
Det är ju faktiskt bara 1 månad kvar i dag!

På vägen hem från Stehag stannade jag till på torget i Kristianstad för att köpa lite blommor.
I dag är det jättevarmt och klibbigt här.
Man e ju så sugen på att plantera även om det kanske är lite för kallt vissa dagar.
Men jag köpte lite nya blommor i alla fall ;)



Bus-Älvin är nu färdig kräkt & bajsad och är i sitt vanliga jag igen..



Älskar verkligen denna tiden då mina äppelträd står i blom. Det är så vackert ♥


Gott & Blandat i en lantlig gammal trä-låda.

Älskar Hortensia!

Mitt planteringsbord!




Jag har grävt ned murgröna som förhoppningsvis ska klättra upp här sen.
Ska köpa lite färggranna kuddar att sitta på oxå!!




Under tiden vi var ute började Vilda se lite knepig ut och sa att hon ville gå in..
10 min senare kräktes även hon!
Så nu är vi avverkat 2 st på en dag, för se hur det går för oss andra.
Å jag som ska till Ullared på Lördag...
Håll en tumme för oss ♣

Kommentarer
Postat av: mamma

Så fina bilder, klart vi håller tummarna..kram

2012-05-09 @ 19:38:45
Postat av: Jessica Wetterstrand

Har ni också magsjuka era stackare... Vi är på bättringsvägen tack och lov.:-)

2012-05-09 @ 20:47:55
URL: http://3barnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0