Kalas & några frågor



Sitter i min syster hus som vi lånar, vi byter lite. Det är perfekt!
Är alltså i Karlsborg och dem i Skåne.
Vi ska ses i Aug i stället.
Ja som sagt, sitter här med ett glas kallt vitt. Ett vin som en trevlig läsare på systembolaget tipsade om.
Tack, du prickade precis in vad jag var ute efter.
I dag har vi firat min lillasyster Linn som blev 17 år i Onsdags.
HIPP HIPP HURRA!
Linn har önskat sig en ring från ByZara, klart hon ska ha det.

Emil snarkar som en gris, han somnade med barnen (de små, Ängla tittar på Disney Channel) som tog en evighet på sig att somna idag. Som dom hoppade i sina resesängar :)



Tänkte gå tillbaka lite i kommentarerna och svara på lite frågor.
Så sällan jag har datatid nu, mest iphone. Det är inte lika lätt att blogga från den.
Funkar ju endast med MMS/SMS inlägg.

Sofie om Varför jag bloggar!:
Skulle inte du kunna börja visa dagens outfit lite då och då igen? Du körde det ganska mycket innan och jag tycker du har en jättesnygg klädstil och vill gärna ha tips, tror säkert att det finns fler som läser din blogg och tycker likadant.
Antar att du hade mer tid till det innan tvillingarna men som sagt, hade varit kul nån gång ibland.
Svar: Jag har svarat dig på din blogg också, me gör det även här.
ABSOLUT, det ska jag skärpa mig på. Grejen är att det varit ett ganska tufft år sedan de små kom. I bland har jag varit glad om jag inte gått i morgonrock hela dagen. Mycket mysbyxor & inget smink.
Onöjd med kroppen.
Men jag har börjat klä på mig igen :)
Så det ska bli!

Anonym om Påtar på..:
Hej!
Det skulle vara roligt att se hur ert hus ser ut utifrån:-).Verkar vara ett mysigt och hemtrevligt hus.

Svar:
Ja visst, huset är jätte fint. Men inte än :) När vi köpte det var det etanitplattor som fasad.
Inte fint alls.
Så det ser inte mycket ut för världen just nu.
Men vi ska göra det precis som det såg ut från början, ett sekelskifthus.
Först liggande panel en bit och därefter stående.
En glasveranda ska byggas ut & ovan på den en balkong.
Just nu har vi blå balkongdörrar men ingen balkong, du kan ju tänka dig hur det ser ut ;)
Ska visa för och efter bilder när det väl börjas med den renoveringen.

Hej Zara, jag är också snart i målartagen. Ska bara hitta tiden....
Nu har jag också skaffat Iphone och är fortfarande i inlärningsfasen. Min tanke va ju att blogga en del med hjälp av telefonen. Min fråga är hur man gör det när man har blogg.se?
Kram Kajsa

Svar:
Hoppas du har sett svaret på din egen blogg?

Carina Persson om Man kan väl säga att jag kommit in i ett m...:
Jag ser inte riktigt hur stor korgen är, men om den inte är jättestor så kan du ha den till papperskorg. Annars kanske Ängla kan ha den till att ha utklädningskläder i. Vi har en annan sorts korg och den har barnen sina utklädningskläder i.

Kram!
Svar: Den är inte så stor.Det fick bli en tidningskorg :)
Ängla har sina prinsessklänningar upphängda på galgar i sitt rum på en klädställning.
Hon har samlat på sig endel genom åren och använder dem flitigt.. ;)

Isabella om Det är ordentlig tryckande hetta i dag och...:
Var har du köpt Älvins byxor? Snygga :)

Svar:
Ärvda från Ängla. Men de är från åhlens för ca 5 år sedan tyvärr..

Hej! Försökte beställa ett smycke precis. Hoppas det var rätt adress : [email protected] (det gick inte att skicka med en punkt efter @ som det ser ut att vara om man googlar på dig. På din "kontakta mig sida" på smyckena går det inte att se var man ska skicka sin beställning då där är en bild i vägen. Tänkte bara kolla om du är medveten om detta. MVH : Josephin ps jättefina smycken ds
Svar: Denna kommentar har jag tyvärr missat. Ledsen för det. Men jag tror vi har haft kontakt.
Adressen stämmer.
Ska kolla upp vad som hänt med hemsidan.
Tack!

Sara Li om Idag har vi sol även här i Kristianstad! S...:
Skillnaden mot när du hade en bettskena på högstadiet är att den då var gratis... men nu kostar den multum!!! Hoppas att den hjälper dig. (Jag hade också bettskena på högstadiet och den hjälpte i alla fall mig att slippa min ständiga huvudvärk.)
Svar: Sara Li, du har redan fått svar. Men detta är ju ett super tips till dem som inte vet om det.
Jag har tecknat en försäkring hos folktandvården där jag betalar en viss summa varje månad. Tror det är va 60:-. Detta gör att jag har "fri" tandvård vid kontroll, hål, tandsten, skador, tandlossning & bettskena mm. Perfekt för mig, så slipper man dra sig för att gå dit för att man inte har råd den månaden. Man slipper plötliga stora ugifter om det händer något.
För mig är det toppen, kanske även för er?!

Så där var några svar på några frågor.


Nu ska jag släppa fram min dotter till datan.
För det är absolut de enda hon vill göra nu förstår ni ;)



Kommentarer
Postat av: sandra

Hej Zara!!!



ÅÅ vad kul att du gillade vinet,själv tycker jag oxå att det är super gott både till lite mat och bara som ett sällskapsvin :-) Roligt att du gillade det!!! kramiz sandra!!

2010-06-21 @ 10:02:41
URL: http://sandraschyllert.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vännen..nu lämna jag ett lite spår och det är att "Vad vacker du är på kortet med uppsatt hår" Pussa om mina gullungar från mig och hoppas vi ses nån dag framöver så barnen kan leka o bada (Wow Vilken tuffing Ängla är som våga bada hälsa henne det att jag våga inte ens doppa fötterna hihihi Kraaaaaaaaaaaaam

2010-06-28 @ 23:43:46
Postat av: Harriet kyolaba

Mitt namn bara försvann det jag som skrev det ovan jag vet att du fatta det men viktigt att veta vilka som skriver till en kraaaaam igen hälsa alla där hemma

2010-06-28 @ 23:45:31
URL: http://kyolaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0